فرصت طلایی شروع ایلتس

| شروع تا 24 ساعت آینده

ورود | ثبت نام
captcha

با ورود و یا ثبت نام در پیشتاز وب شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت پیشتاز وب و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

 خانه ایلتـــــس اولــین مرکز

آموزش تخصصــی نمره  7

آموزش 100% تضـــمینی

صفرتا صد نکات ایلتس+ 10 مرحله آزمون نكته و تست +100 جلســه تمرين نمــرات بالای 7 با گویـــش افراد native ایلتــــــس
عدم نتیجه عودت وجه
خانه ایلتس تا این مقدار از کیفیت محصول خود اطمینان دارد و در صـورت عـــدم نتیـــــجه شما در آزمـــون = عودت کامـــــل وجــه
فضای کاربــــری متــــفاوت
اپليكيشن خانه ايلتس با فضای كاربری متفاوت و زيبا + 13 امکان فـوق العاده باعث تســــــهيل شما در یادگـــیری می شود .
آموزش اصـــــولی ایلتـــــس
درسنامه جامع تا نمره 7.5 + جلسات آنالیز خصوصی هفتگی + دفترچــه برنامه ریـزی 4 یا 6 ماهـه ( دوره فشــــرده و تخــــصصی )

با بیـش از  50 هـزار  زبان 

آمـــــــوز موفق در ایلتــس

آخرین اخبار ایلتس | 7 خبر مهم آزمون آیلتس

خواندن این مطلب

4 دقیقه

نکات ایلتسی

آخرین اخبار ایلتس | 7 خبر مهم آزمون آیلتس

4.6/5 - (11 امتیاز)

ایلتس (IELTS) یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی در جهان است که برای ارزیابی مهارت های زبان انگلیسی افراد از سراسر جهان استفاده می شود. آزمون آیلتس توسط سه سازمان IDP استرالیا، دانشگاه کمبریج و بریتیش کانسیل برگزار می شود. در این مقاله سعی داریم آخرین اخبار ایلتس 2023 را بررسی کنیم.صفرتا صد آموزش ایلتس با خانه ایلتس.

آخرین اخبار ایلتس

  1. تغییرات در نمره دهی آیلتس 2023: در نسخه جدید نمره دهی آیلتس، از Public Version استفاده نمی شود . داوطلبان می توانند به صورت کامل در مورد معیارهای نمره دهی اطلاعات کسب کنند. همچنین، نمرات 0.25 و بالاتر به 0.5 گرد می شوند و نمرات 0.75 و بالاتر به بند بالاتر گرد می شوند.
  2. تغییرات در شرایط برگزاری آیلتس 2023: در آزمون آیلتس 2023، استفاده از خودکار و مداد در آزمون ممنوع است . داوطلبان باید از مداد HB استفاده کنند. همچنین، حمل ساعت در آزمون ممنوع است، اما در تمام راهروها و دیوارها ساعت وجود دارد.
  3. تغییرات در آزمون تک مهارتی آیلتس 2023: در آزمون آیلتس 2023، امکان شرکت در آزمون تک مهارتی برای مهارت های Listening، Reading و Writing فراهم شده است. این آزمون ها برای داوطلبانی که قصد بهبود مهارت خاصی را دارند، مفید است.
  4.  آیلتس در ایران: سازمان سنجش آموزش کشور در حال حاضر مسئول برگزاری آزمون آیلتس در ایران است. این سازمان در حال توسعه مراکز جدید برگزاری آزمون آیلتس در سراسر ایران است.
  5. آزمون در سایر کشورها: آیلتس در بیش از 100 کشور جهان برگزار می شود. سازمان های مختلفی در سراسر جهان مسئول برگزاری آزمون آیلتس هستند.
  6. تغییرات در نمره دهی آیلتس 2024: سازمان برگزار کننده آزمون آیلتس، یعنی IDP، اعلام کرده است که تغییراتی را در نمره دهی آیلتس 2024 اعمال خواهد کرد. این تغییرات هنوز اعلام نشده اند، اما انتظار می رود که تغییرات در نمره دهی آیلتس 2023 را بهبود بخشند.
  7. لغو  7 مرداد 1402: سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخ 7 مرداد 1402 اعلام کرد که  آیلتس که قرار بود در این روز برگزار شود. به دلیل افشای سوالات آزمون، لغو شده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار آیلتس، می توانید از وب سایت رسمی آیلتس، وب سایت سازمان سنجش آموزش کشور یا وب سایت های خبری مربوط به مهاجرت و آموزش دیدن کنید.

ایلتس

اخبار ایلتس در ایران

  1. لغو  7 مرداد 1402: سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخ 7 مرداد 1402 اعلام کرد که  آیلتس که قرار بود در این روز برگزار شود، به دلیل افشای سوالات آزمون، لغو شده است.
  2. افزایش تعداد مراکز برگزاری آزمون  در ایران: سازمان سنجش آموزش کشور در حال توسعه مراکز جدید برگزاری آیلتس در سراسر ایران است. این سازمان در نظر دارد تا پایان سال 1403، تعداد مراکز برگزاری آزمون آیلتس در ایران را به 100 مرکز افزایش دهد.
  3. نوع ایلتس کامپیوتری در ایران:در حدود یکسال است که آیلتس کامپیوتری از سمت سازمان IDP در ایران برگزار میشود. با توجه به لغو آزمون کاغذی ایلتس طی ماه‌های اخیر توسط سازمان سنجش و آموزش کشور به دلیل تقلب ها، در حال حاضر تنها فرمتی آزمون که در کشور ایران برگزار می‌شود همان آزمون کامپیوتری می‌باشد.

 

صفرتا صد آموزش ایلتس با خانه ایلتس.

دوره فشرده ایلتس

برای اطلاع از آخرین اخبار آیلتس در ایران

برای اطلاع از آخرین اخبار آیلتس در ایران، می توانید از وب سایت رسمی آیلتس، وب سایت سازمان سنجش آموزش کشور یا وب سایت های خبری مربوط به مهاجرت و آموزش دیدن کنید.

در ادامه، به برخی از این اخبار به طور مفصل تر اشاره می شود:

آزمون آیلتس

افزایش تعداد مراکز برگزاری در ایران

سازمان سنجش آموزش کشور در حال توسعه مراکز جدید برگزاری ایلتس  در سراسر ایران است. این سازمان در نظر دارد تا پایان سال 1403، تعداد مراکز برگزاری آزمون  در ایران را به 100 مرکز افزایش دهد. این امر باعث می شود که داوطلبان بیشتری در سراسر ایران بتوانند در آزمون  شرکت کنند.

صفرتا صد آموزش ایلتس با خانه ایلتس.

خانه ایلتس

مدرس آموزش
دکتر علیرضا جعفری نژاد
16,000,000
51%
7,900,000 تومان
آموزش
جــدید
8,250
دانشجو
مدرس آموزش
دکتر علیرضا جعفری نژاد
16,000,000
51%
7,900,000 تومان
آموزش
جــدید
9،468
دانشجو
مدرس آموزش
دکتر علیرضا جعفری نژاد
8,000,000
30%
5,600,000 تومان
آموزش
جــدید
22،477
دانشجو

برای مهاجرت به ایلتس 7 نیاز داری؟

وارد اپ شو و از  13 امکان جادویی و کلی بخش های آموزشی و تمرینی اپلیکیشن استفاده کن. فقط کافیه شروع کنی، بقیـــــش با خانه ایلتــس.

Call Now Button