فرصت طلایی شروع ایلتس

| شروع تا 24 ساعت آینده

ورود | ثبت نام
captcha

با ورود و یا ثبت نام در پیشتاز وب شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت پیشتاز وب و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

 خانه ایلتـــــس اولــین مرکز

آموزش تخصصــی نمره  7

آموزش 100% تضـــمینی

صفرتا صد نکات ایلتس+ 10 مرحله آزمون نكته و تست +100 جلســه تمرين نمــرات بالای 7 با گویـــش افراد native ایلتــــــس
عدم نتیجه عودت وجه
خانه ایلتس تا این مقدار از کیفیت محصول خود اطمینان دارد و در صـورت عـــدم نتیـــــجه شما در آزمـــون = عودت کامـــــل وجــه
فضای کاربــــری متــــفاوت
اپليكيشن خانه ايلتس با فضای كاربری متفاوت و زيبا + 13 امکان فـوق العاده باعث تســــــهيل شما در یادگـــیری می شود .
آموزش اصـــــولی ایلتـــــس
درسنامه جامع تا نمره 7.5 + جلسات آنالیز خصوصی هفتگی + دفترچــه برنامه ریـزی 4 یا 6 ماهـه ( دوره فشــــرده و تخــــصصی )

با بیـش از  50 هـزار  زبان 

آمـــــــوز موفق در ایلتــس

آزمون ماک ایلتس چیست

خواندن این مطلب

5 دقیقه

نکات ایلتسی

آزمون ماک ایلتس چیست

5/5 - (1 امتیاز)

آزمون آزمایشی ایلتس یا ماک (MOCK) دقیقاً مشابه آزمون واقعی ایلتس است با این تفاوت که فقط سطح آمادگی شما را برای آزمون اصلی می­سنجد و با شرکت در آزمون ماک ایلتس هیچ‌گونه مدرک معتبری به شما تعلق نخواهد گرفت. آزمون ماک آیلتس همان ساختار، سختی، نمره‌گذاری و زمان‌بندی آزمون آیلتس را دارد. اکثر داوطلبان آیلتس پیش از شرکت در آزمون واقعی، به‌عنوان ابزاری مفید برای سنجش آمادگی خود، آزمون‌های آزمایشی آیلتس را می‌گذرانند.

گذراندن  یک مرحله ماک ضروری برای آمادگی در  ایلتس می باشد. شبیه سازی آزمون اصلی به افراد کمک می کند که آگاهی سرعت و فهم خود را از نقاط ضعف و نقاط قوت شان افزایش دهند. آزمون گیرندگان معتبر ایلتس نمره ها و تست های ماک ایلتس را معمولاً سریع ‌تر از خود آزمون آیلتس اعلام می کنند و بنابراین می توانید آزمون های ماک را در دوره ‌های کوتاه به دفعات انجام دهید و پیشرفت خود را مشاهده کنید و ببینید که چقدر به آزمون واقعی نزدیک هستید.

 


 

ایلتس

برای مشاهده مقاله روی عکس کلیک کنید

 


 

 

آزمون ماک آیلتس برای ارتقای نمره چگونه به شما کمک می کند؟

اگر از متخصصان ایلتس در این زمینه سوال کنید که چگونه باید سطح نمره خود را افزایش دهیم، آن ها معمولا آزمون ماک را به شما پیشنهاد می کنند.

آزمون های ماک آیلتس یک ابزار ضروری برای افرادی است که قرار است خود آزمون اصلی آیلتس را شرکت کنند. این آزمون ها می توانند یک دیدگاه خوبی در مورد اطلاعات موجود در آزمون اصلی به شما بدهند. اگر این آزمون ها را آنالیز کنید و از آن ها استفاده کنید، قطعاً ضامنی برای نمره خوب در آزمون واقعی تان خواهد بود. بسیاری از متخصصان باور دارند آزمون ماک قبل از آزمون آیلتس واقعی، نمره شما را حداقل ۲ نمره افزایش می دهد.

 

1-تجربه شرکت در آزمون آیلتس پیش از آزمون اصلی

نه‌تنها برای شما بلکه برای بسیاری از داوطلبان شرکت در آزمون اصلی دلهره‌آور است. شرکت در آزمون آزمایشی آیلتس این فرصت را به شما می‌دهد که بر اضطراب خود غلبه کنید و اعتمادبه‌نفس بیشتری به دست آورید. آشنایی بیشتر با محیط و شرایط برگزاری آزمون تا حدی زیادی از اضطراب شما کم می‌کند و موقعیتی را فراهم می‌کند تا بتوانید با زمان‌بندی در طول آزمون آشنا شوید و تکنیک‌های زمان‌بندی آزمون آیلتس را به کار بگیرید.

2-صدور کارنامه در آزمون ماک ایلتس

تمامی فرایندها در آزمون ماک  مشابه آزمون اصلی است  در نتیجه برای شما کارنامه‌ای صادر می‌شود  که معمولاً در زمان کمتری نسبت به کارنامه آزمون در اختیار شما قرار می‌گیرد. برخی از مراکز برگزارکننده ی آزمون‌های آزمایشی آیلتس علاوه بر تصحیح کلی آزمون شما از ممتحنان کمک می‌گیرند و برای شما بازخوردهایی را ثبت می‌کنند. با این کار شما اشتباهات خود را می‌شناسید و درصدد اصلاح آن‌ها برمیایید. همچنین نتایج آزمون‌های ماک آیلتس دید بهتری به مشاور و مربیان شما می‌دهد تا شما را بهتر راهنمایی کنند.

 

آزمون آیلتس

3-کاهش هزینه‌ها با شرکت در آزمون

هزینه آزمون خود به‌تنهایی چشمگیر است. حال‌آنکه امتیاز نهایی شما نیز مورد دلخواهتان نباشد و به شما کمک نکند. اگر شما بخواهید نمرهٔ خود را افزایش دهید مجبورید در آزمون  مجدد شرکت کنید و هزینه ی آن را به طور کامل بپردازید. اما با شرکت در آزمون‌های ماک آیلتس که هزینه‌ای بسیار کمتر در مقایسه با آزمون  دارند با توانایی‌های خود آشنایی می‌شوید و با برنامه‌ریزی بهتر نمره ی خود را افزایش می‌دهید.

 

4-مدیریت زمان و دقت را تمرین کنید

مدیریت زمان یک موضوع بسیار مهم در آزمون می باشد. در آزمون ماک آیلتس می توانید مهارت های مدیریت زمان را تمرین کنید و آن را ارتقا دهید.. به این معنا که زمان بگذارید و یک بخش از امتحان را تمرین کنید مثلاً یاد بگیرید که چگونه با سرعت بالا به تمام سوالات به‌ موقع پاسخ دهید، بدون این که اشتباه کنید.

5-نقاط ضعف خود را شناسایی کنید و آن ها را بهبود ببخشید

بهترین زمان برای شناسایی اشتباهات، زمانی هست که بتوانید روی آن ها کار کنید. آزمون ماک ، آزمونی است که به شما این فرصت را می دهد که اشتباه کنید، بدون این که ترس از شکست در آزمون واقعی را داشته باشید.

آزمون های ماک آیلتس همچنین به شما یک دیدگاه ارزشمند در مورد نقاط ضعف نشان می‌ دهد. این اطلاعات بسیار کاربردی هستند. استاد آیلتس می ‌تواند برنامه ریزی مطالعه ای شما و منابع تان را تغییر دهد.

به طور خلاصه: اشتباهات خود را همان موقع شناسایی کنید تا این اشتباهات را در آزمون واقعی آیلتس تکرار نکنید.

6-پیشرفت خود را در مورد نمره ای که می خواهید بررسی کنید

این که پیشرفت خود را ثبت کنید، به شما کمک می کند اعتماد به نفس داشته باشید، نگاه نزدیک تری به آزمون ‌ بیندازید. همچنین می توانید آمادگی خود را بسنجید.

پیشنهاد می کنیم که حداقل هر هفته یک آزمون ماک داشته باشید و پیشرفت خود را در این آزمون ها به ثبت برسانید. اگر در هر امتحان نسبت به امتحان قبلی خود پیشرفت کرده باشید، احتمالاً همه چیز خوب است اما اگر نتایج شما نوسان داشته باشد، یعنی یک جای کار مشکل دارد و باید اصلاحاتی را در برنامه ریزی مطالعاتی خود انجام دهید.

7-جلوگیری از غافلگیر شدن در روز امتحان واقعی

بسیاری از چیز ها در روز امتحان آیلتس برای شما عجیب و غریب هستند. نگران بودن در آزمون  برای افراد بسیار رایج است و نمی ‌توان از آن جلوگیری کرد. بسیاری از افراد کاندیدا در آزمون ممکن است به سادگی به دلیل اضطراب و مشکل داشتن با سوالات، نمره خوبی دریافت نکنند. این مشکلات را به راحتی می توانید از طریق آزمون ماک آیلتس برطرف کنید.

 

بهترین دوره فشرده ایلتس

دوره فشرده 4 یا 6 ماهه خانه ایلتس شما را برای رسیده به نمره 7 کمک می کند. دلیل این انتخاب پروسه شفاف، قدم به قدم و انعطاف پذیر این دوره هاست. دور های آنلاین  نیز به سبک بسیار نوآورانه ای برگزار می شود که حتما باید دموهای آن را مشاهده کنید. مطمعنا تعجب خواهید کرد! در این دوره ها تعامل های زیادی وجود دارد که در هر لحظه از شبانه روز و در هر مکانی با استفاده از اینترنت ساده می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

 

دوره فشرده ایلتس

 


پیشنهاد ما: دوره فشرده ایلتس خانه ایلتس 

app.khaneyeielts.org

 


 

مدرس آموزش
دکتر علیرضا جعفری نژاد
16,000,000
51%
7,900,000 تومان
آموزش
جــدید
8,250
دانشجو
مدرس آموزش
دکتر علیرضا جعفری نژاد
16,000,000
51%
7,900,000 تومان
آموزش
جــدید
9،468
دانشجو
مدرس آموزش
دکتر علیرضا جعفری نژاد
8,000,000
30%
5,600,000 تومان
آموزش
جــدید
22،477
دانشجو

برای مهاجرت به ایلتس 7 نیاز داری؟

وارد اپ شو و از  13 امکان جادویی و کلی بخش های آموزشی و تمرینی اپلیکیشن استفاده کن. فقط کافیه شروع کنی، بقیـــــش با خانه ایلتــس.

Call Now Button