فرصت طلایی شروع ایلتس

| شروع تا 24 ساعت آینده

ورود | ثبت نام
captcha

با ورود و یا ثبت نام در پیشتاز وب شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت پیشتاز وب و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

 خانه ایلتـــــس اولــین مرکز

آموزش تخصصــی نمره  7

آموزش 100% تضـــمینی

صفرتا صد نکات ایلتس+ 10 مرحله آزمون نكته و تست +100 جلســه تمرين نمــرات بالای 7 با گویـــش افراد native ایلتــــــس
عدم نتیجه عودت وجه
خانه ایلتس تا این مقدار از کیفیت محصول خود اطمینان دارد و در صـورت عـــدم نتیـــــجه شما در آزمـــون = عودت کامـــــل وجــه
فضای کاربــــری متــــفاوت
اپليكيشن خانه ايلتس با فضای كاربری متفاوت و زيبا + 13 امکان فـوق العاده باعث تســــــهيل شما در یادگـــیری می شود .
آموزش اصـــــولی ایلتـــــس
درسنامه جامع تا نمره 7.5 + جلسات آنالیز خصوصی هفتگی + دفترچــه برنامه ریـزی 4 یا 6 ماهـه ( دوره فشــــرده و تخــــصصی )

با بیـش از  50 هـزار  زبان 

آمـــــــوز موفق در ایلتــس

مراکز برگزاری آزمون آیلتس در ایران

خواندن این مطلب

10 دقیقه

نکات ایلتسی

مراکز برگزاری آزمون آیلتس در ایران

4.7/5 - (7 امتیاز)

مراکز برگزاری آزمون آیلتس

مراکز مجاز برگزار کننده آزمون آیلتس در ایران باید از سمت سازمان سنجش کشور مجوز برگزاری آزمون را داشته باشند که در غیر این صورت فعالیت آن ها غیرمجاز بوده و مدرک شما فاقد اعتبار خواهد بود.در اینجا براساس آخرین اعلام سازمان سنجش در مورد مراکز آزمون آیلتس اشاره شده است.

ایران کشور پهناوری است و متاسفانه امکانات آموزشی در همه جای آن به صورت یکسان در دسترس عموم قرار ندارد. همه فکر می‌کنند که بهترین موسسات برگزارکننده آزمون آیلتس در پایتخت مستقر هستند؛ اما حقیقت این است که شما در هر کجای کشور می‌توانید پس از تعیین سطح و شرکت در دوره‌های آمادگی در آزمون آیلتس شرکت کرده و مدرک معتبر بگیرید. اگر سوال شما این است: کدام موسسه برای ایلتس بهتر است، در این مطلب درباره نحوه برگزاری این آزمون جهانی در ایران و راهکارهای انتخاب بهترین مراکز آزمون آیلتس در تهران صحبت خواهیم کرد و به مقایسه مراکز آزمون آیلتس در تهران خواهیم پرداخت.

وقتی حرف از آزمون زبان و مهاجرت می شود، گزینه های زیادی در پیش روی شما قرار دارد که می توان از میان آنها به آزمون دولینگو، تافل، پی تی ای و  ایلتس اشاره کرد. تست های زبان بین المللی که دریافت مدرک آنها مورد نیاز شما بوده و برای برخی از انواع گزینه های مهاجرتی به کشورهای پیشرفته خارجی، دریافت ایلتس و یا سایر تست های زبان برای شما الزامی خواهد بود.



 

مراکز آزمون آیلتس

برای مشاهده مقاله روی عکس کلیک کنید

 



مراکز برگزاری آزمون آیلتس در تهران

 

1. موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش

موسسه آموزش عالی آزاد عصر دین ودانش در سال ۱۳۷۴ جهت برگزاری دوره های آموزش عالی در تمامی مقاطع تحصیلی و ارتقا سطح دانش وفرهنگ درجامعه اسلامی ایران و گسترش آموزش عالی در رشته های آموزشی و پژوهشی در سطح دانشگاهی کشور به نحوی که بتواند قسمتی از نیازهای جامعه اسلامی ایران را پاسخگو باشد، تاسیس شده است.

این موسسه به خاطر ارتباط نزدیک و تعامل خوب آن با جامعه دانشگاهی، دارای امکانات خوب علمی و آموزشی است. این مرکز با دارا بودن ۱۳۰۰متر زیر بنا متناسب با فعالیت های عملی و پژوهشی محیطی مناسب رشد و تعالی فرزندان این مرز وبوم فراهم نموده است.

عصر دین و دانش

اکنون دوره های علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی در رشته های معماری، فناوری اطلاعات، نرم افزار، سخت افزار، نقشه کشی صنعتی و حسابداری برگزار می کند. همچنین، تاکنون فعالیت های آموزشی و پژوهشی گسترده ای در زمینه های مختلف انجام داده و از مهمترین اهداف آن، توسعه زیرساخت های آموزشی و دوره های آموزشی است به طوری که تربیت متخصصان در دوره های مربوط مطابق نیاز بازار کار به بهترین صورت ممکن انجام گیرد.

اینک با توجه به نیاز های علمی موجود در جامعه برای برگزاری آزمون های بین المللی، این موسسه بر اساس مجوز اخذ شده به عنوان مرکز آزمون آیلتس (IELTS Test Center) از طرف صاحب امتیازان آزمون IELTS و سازمان سنجش آموزش کشور، پس از طی مراحل لازم، مجوز را اخذ کرده و اقدام به برگزاری این آزمون می کند

آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، ضلع شمالی پارک ساعی‌،‌ کوچه ساعی یکم،‌ بن بست دانش، موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش

تلفن تماس : ۹۱-۸۸۶۴۴۶۹۰ ۰۲۱

 

 

2. موسسه فرهنگی ایرسافام

مرکز آزمون ایرسافام به نمایندگی از IDP Education استرالیا، آزمون های بین المللی IELTS را با بهترین کیفیت در شهرهای مختلف کشور برگزار می نماید. ایرسافام موفق شده است در ۵ سال متوالی جوایز متعدد بین المللی را برای برگزاری آزمون های IELTS از DP استرالیا دریافت نماید.همچنین این موسسه در حیطه اعزام دانشجو نیز فعالیت می کند و برای آمادگی آزمون آیلتس به برگزاری آزمون های ماک آیلتس در بالاترین سطح استاندارد می پردازد.

آدرس‌ : تهران – شریعتی – بالاتر از پل صدر – خیابان شهید میرزاپور – قلندری شمالی – بن بست ساناز – پلاک ۳

تلفن تماس : ۷۵۲۹۲-۰۲۱



 

آزمون آیلتس



3. ایلتس تهران

این موسسه در سال ۱۳۷۲ در تهران با هدف فراهم آوردن مرکزی برای برگزاری آزمون آیلتس تاسیس شد. این مرکز نخستین برگزارکننده آزمون های آیلتس در ایران است. از سال ۲۰۱۷ با مدیریت جدید این موسسه آغاز بکار کرده است و در این راه با مدرنیزه کردن سیستم ها و بکارگیری روش های نوین مدیریتی و آموزشی، تلاش گسترده ای را در ایجاد سیستمی مشتری مدار با توجه دقیق به آمار و اطلاعات مشتریان کرده است. در این مرکز به ارائه مشاوره های کمک آموزشی، برگزاری دوره و کلاس های آموزشی، برگزاری آزمون های بین المللی و آزمون های ماک و ارائه خدمات برای تحصیل در خارج می پردازند.

آدرس : فرمانیه، خیابان لواسانی، بعد از آقایی، ساختمان نامی، پلاک ۱۱۸، طبقه ۵

تلفن : ۹۱۰۰۸۰۰۷- ۰۲۱

 

4. دانشگاه آزاد اسلامی



 

آزمون آیلتس



پیشنهاد ما: دوره فشرده ایلتس خانه ایلتس 

app.khaneyeielts.org



هدف اصلی ایلتس چیست؟

  • این آزمونی برای مطالعه است – هزاران دانشگاه و کالج معتبر جهان نتایج آیلتس شما را به عنوان مدرکی دال بر مهارت زبان انگلیسی شما می پذیرند.
  • این آزمونی برای افراد حرفه ای است – سازمان های ثبت نام حرفه ای در بسیاری از رشته ها، نتیجه آیلتس را می پذیرند، از جمله حسابداری، مهندسی، حقوق، پزشکی، پرستاری، داروسازی و سازمان های آموزشی در بسیاری از کشورها. این بدان معنی است که پس از اتمام تحصیلات خود، ممکن است نیاز به شرکت در آزمون برای ثبت نام حرفه ای در یک کشور انگلیسی زبان داشته باشید. اگر آیلتس را به عنوان آزمونی که برای ورود به دانشگاه می دهید انتخاب کنید، زمانی که دوباره برای ثبت نام حرفه ای شرکت کنید، با فرمت آزمون آیلتس آشنا خواهید شد.
  • این آزمون برای مهاجرت است – آیلتس در کشورهای بیشتر از هر آزمون زبان انگلیسی دیگر توسط دولت ها به عنوان شرط لازم برای اقامت دائم پذیرفته می شود. دولت های بریتانیا، استرالیا، کانادا و نیوزلند نتایج آیلتس را می پذیرند. نمره آیلتس مورد نیاز شما بستگی به شرایط ویزای شما دارد.

مراکز برگزاری آزمون آیلتس در شهر های دیگر

 

ایلتس در مشهد

 

  1. موسسه فرهنگی هنری ارسطو شمال (Offsite موسسه ایرسافام):

موسسه فرهنگی ارسطو از سال 1377 به عنوان اولین موسسه فرهنگی و تخصصی آموزش زبان های خارجه در استان خراسان رضوی تاسیس شد. این موسسه با اخذ مجوز از سازمان سنجش به برگزاری آزمون آیلتس و آزمون ماک با همکاری موسسه فرهنگی ایرسافام می پردازد.

آدرس: بولوار سجاد، بزرگمهر جنوبی ۱۲/۱، انتهای جامی، پلاک ۶۲

شماره تماس: 05136026218 و 05136026220

نشانی اینترنتی: www.arastuielts.ir

  1. موسسه آموزشی علوم و فنون پاراکس (Offsite موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش):

موسسه پاراکس مشهد از سال 1390 تاسیس شده و با اخذ مجوز از سازمان سنجش و با هکاری موسسه عصر دین و دانش در تهران، به برگزاری آزمون آیلتس در شهر مشهد می پردازد.

آدرس: بلوار سجاد، بهارستان 3، پلاک 53، طبقه همکف

شماره تماس: 05137620143 و 05137646620

  1. موسسه آموزشی و فرهنگی حافظ قرن ارتباطات (Offsite موسسه آیلتس تهران):

موسسه زبان های خارجی حافظ از سال 1377 در مشهد مقدس شروع به فعالیت نمود. این موسسه در کنار آموزش زبان هایی مثل انگلیسی، آلمانی، ترکی استانبولی، فرانسوی، عربی، چینی، اسپانیولی، ایتالیایی و روسی به برگزاری آزمون ماک و آیلتس با همکاری موسسه آیلتس تهران می پردازد.

آدرس دفتر مرکزی و مرکز دخترانه: بلوار احمدآباد، خیابان ابوذرغفاری، بین ابوذرغفاری 9 و 11

شماره تماس: 05138410400

نشانی اینترنتی: www.hafez-li.ir

 

ایلتس در شیراز

 

  1. موسسه فرهنگی هنری پژوهش سرای صدر (Offsite موسسه آیلتس تهران):

این موسسه با همکاری موسسه آیلتس تهران به برگزاری آزمون ماک وآیلتس در شهر شیراز می پردازد.

آدرس: میدان معلم، ابتدای بلوار فرهنگ شهر، بین کوچه ۳ و ۵، پلاک ۱۳، ساختمان آپسای، طبقه ۵، واحد ۱۶

شماره تماس: 07136310062 و 07136310046

  1. موسسه فرهنگی آموزشی زبان آموزان کاسپین پارس (Offsite موسسه ایرسافام):

این موسسه در کنار آموزش زبان هایی مثل فرانسه، انگلیسی، روسی آلمانی، چینی، عربی و… با همکاری موسسه ایرسافام در تهران، به برگزاری آزمون های ماک و آیلتس اصلی در شهر شیراز می پردازد.

آدرس: خیابان معالی آباد، روبروی بانک صادرات، مجتمع قصر، طبقه 1، واحد 2

شماره تماس: 07136341806 و 07136341879

نشانی اینترنتی: www.caspianinstitution.com

 

ایلتس در اصفهان

 

موسسه آموزش عالی دانش پژوهان اصفهان (Offsite موسسه آیلتس تهران):

آکادمی عالی زبان های خارجه دانش پژوهان از سال 1384 با آموزش زبان های مختلف و برگزاری دوره ها، همایش ها و کارگاه های تخصصی داخلی و بین المللی آغاز به کار نموده است و با همکاری موسسه آیلتس تهران، مجوز برگزاری ازمون ماک و آزمون آیلتس در شهر اصفهان را داراست.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، چهارراه شریعتی، کوچه 29 سرور(اداره ثبت)

شماره تماس: 03136650056-7

نشانی اینترنتی: www.dplingo.com

 

ایلتس  در تبریز

 

  1. موسسه علمی فرهنگی چیت سازان (Offsite موسسه آیلتس تهران):

موسسه علمی فرهنگی چیت سازان با پنج شعبه در سراسر تبریز به آموزش زبان های خارجه می پردازد و در کنار آن با همکاری موسسه آیلتس تهران به برگزاری آزمون آیلتس در شهر تبریز می پردازد.

آدرس: باغ شمال، نرسیده به تقاطع حافظ، پلاک ۷۶

شماره تماس: 04135555541 و 0414146

نشانی اینترنتی: www.chitsazan.online

  1. موسسه فرهنگی، هنری گلدیس (Offsite موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش):

موسسه هنری گلدیس با همکاری موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش در تهران به برگزاری آزمون آیلتس در شهر تبریز می پردازد.

آدرس: خیابان ولیعصر، خیابان شریعتی، جنب سوپرمارکت جردن

شماره تماس: 04133336989 و 04133333233

نشانی اینترنتی: www.gogoldis.com

 

ایلتس در ساری

 

  1. موسسه فرهنگی هنری مهر آریا دانش (Offsite موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش):

این موسسه از سال 1390 در زمینه زبان های خارجه شروع ب فعالیت نموده است. موسسه مهر آریا دانش از سال 1396 مجوز برگزاری آزمون اصلی آیلتس و از سازمان سنجش و idp استرالیا را دریافت کرده است.

آدرس: خیابان فرهنگ ، نبش فرهنگ 22، روبروی بانک ملی، جنب پاساژ تقوی

شماره تماس: 01133313641

  1. موسسه فرهنگی هنری زبانکده ملل هزاره سوم (Offsite موسسه ایرسافام):

موسسه آیلتس ملل از سال 1392 شروع به فعالیت نموده. از سال 1400 با همکاری موسسه ایرسافام به برگزاری آزمون اصلی آیلتس و آزمون آزمایشی آیلتس یا ماک می پردازد.

آدرس: خیابان فرهنگ، کوی پیوندی، پیوند 3، آیلتس ملل

شماره تماس: 01133252072 و 01133260683

نشانی اینترنتی: www.ielts-melal.com

 

توصيه بسيار مهم:

با توجه به هزينه بالا آزمون ايلتس، شما بايد تمام تلاش خود را انجام دهيد كه در بار نخست امتحان به نمره دلخواه برسيد. اين مورد همچنين باعث افزايش استرس شما در آزمون مى شود. پس بايد درست ترين و كامل ترين منبع را انتخاب كنيد. خانه ايلتس به عنوان بزرگ ترين مجموعه در زمينه برگزارى دوره هاى VIPايلتس است. با بيش از 50هزار شركت كننده به شما در اين زمينه كمك شايانى مى كند.

ایلتس

دوره شش ماه خانه ایلتس دوره 100% تضمینی می باشد. اولین و کامل ترین اپلیکیشن ایلتس در ایران می باشد.كافيه فقط دمو دوره پري ايلتس و ايلتس را مشاهده كنيد. تا از كيفيت متفاوت دوره ها مطلع شويد.برای مشاهده دمو رایگان کافیه وارد لینک زیر شوید. درس اول ترم اول ایلتس و پری ایلتس رایگان می باشد.

مدرس آموزش
دکتر علیرضا جعفری نژاد
16,000,000
51%
7,900,000 تومان
آموزش
جــدید
8,250
دانشجو
مدرس آموزش
دکتر علیرضا جعفری نژاد
16,000,000
51%
7,900,000 تومان
آموزش
جــدید
9،468
دانشجو
مدرس آموزش
دکتر علیرضا جعفری نژاد
8,000,000
30%
5,600,000 تومان
آموزش
جــدید
22،477
دانشجو

برای مهاجرت به ایلتس 7 نیاز داری؟

وارد اپ شو و از  13 امکان جادویی و کلی بخش های آموزشی و تمرینی اپلیکیشن استفاده کن. فقط کافیه شروع کنی، بقیـــــش با خانه ایلتــس.

Call Now Button