فرصت طلایی شروع ایلتس

| شروع تا 24 ساعت آینده

ورود | ثبت نام
captcha

با ورود و یا ثبت نام در پیشتاز وب شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت پیشتاز وب و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

 خانه ایلتـــــس اولــین مرکز

آموزش تخصصــی نمره  7

آموزش 100% تضـــمینی

صفرتا صد نکات ایلتس+ 10 مرحله آزمون نكته و تست +100 جلســه تمرين نمــرات بالای 7 با گویـــش افراد native ایلتــــــس
عدم نتیجه عودت وجه
خانه ایلتس تا این مقدار از کیفیت محصول خود اطمینان دارد و در صـورت عـــدم نتیـــــجه شما در آزمـــون = عودت کامـــــل وجــه
فضای کاربــــری متــــفاوت
اپليكيشن خانه ايلتس با فضای كاربری متفاوت و زيبا + 13 امکان فـوق العاده باعث تســــــهيل شما در یادگـــیری می شود .
آموزش اصـــــولی ایلتـــــس
درسنامه جامع تا نمره 7.5 + جلسات آنالیز خصوصی هفتگی + دفترچــه برنامه ریـزی 4 یا 6 ماهـه ( دوره فشــــرده و تخــــصصی )

با بیـش از  50 هـزار  زبان 

آمـــــــوز موفق در ایلتــس

مطالعه فشرده ایلتس

خواندن این مطلب

5 دقیقه

نکات ایلتسی

مطالعه فشرده ایلتس

4.7/5 - (10 امتیاز)

دوره فشرده ایلتس

آزمون ایلتس از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ایلتس میتواند تعیین کننده آینده افراد چه در زمینه مهاجرتی و چه در زمینه تحصیلی باشد. برای گرفتن نمره ایلتس هدف، شما علاوه بر داشتن دانش زبانی کافی متناسب با این نمره باید با نوع سوالات ایلتس، روش ها و تکنیک های پاسخ دهی به این سوالات آشنایی کافی داشته باشید. بسیاری از افراد به دلیل شرایط ویژه و پروسه فشرده مهاجرت ممکن است زمان کافی برای کسب آمادگی قبل از آزمون ایلتس را نداشته باشند. در چنین شرایطی بهترین نسخه برای زبان آموزان شرکت در یک دوره فشرده ایلتس  برای آشنایی با تکنیک ها و استراتژی های پاسخ دهی به سوالات ایلتس می باشد.

بسیاری از دوره‌های آموزش ایلتس در آموزشگاه‌ها به صورت عادی برگزار می‌شوند و ممکن است سال‌ها زمان ببرد تا یک فرد بتواند از سطح متوسط به سطح پیشرفته برسد. اما دوره‌هایی نیز وجود دارد که با شرکت در آن می‌توان در مدتی کوتاه قواعد، لغات، مکالمه و هر آنچه که نیاز دارید را یاد بگیرید. اما شرط لازم برای شرکت در این جلسات آمادگی ذهنی شما برای یادگیری سریع است. در صورتی این کلاس‌ها برایتان مفید خواهند بود که شما توانایی یادگیری فشرده و سریع را داشته باشید، در غیر اینصورت ممکن است نتیجه مورد انتظار را از این کلاس‌ها دریافت نکنید.

زمان طلاست

نکته طلایی در زمینه آزمون ایلتس زمان است. بارها دیده شده داوطلبین دوره های ترمیک و طولانی را در میانه راه به علت کسل کنندگی مطالب رها کرده انند. مقالات نشان داده اند بهترین زمان برای آموزش ایلتس بازه 6 ماه می باشد. خانه ایلتس با در نظر گرفتن جدید ترین متد های آموزش ایلتس در این راه شما را کمک میکند. قابل توجه اینکه دوره 6 ماهه خانه ایلتس پر استقبال ترین دوره مجموعه می باشد.

دوره فشرده ایلتس

برای مشاهده مقاله روی عکس کلیک کنید

مزایای دوره فشرده

یادگیری زبان انگلیسی به وقت و تمرین زیادی نیاز دارد. مهمترین مزیت شرکت در دوره‌های آموزشی زبان فشرده این است که زبان آموز در وقت خود صرفه جویی کرده است و به جای این که چندین سال زمان صرف کند تا بتواند دانش زبان خود را بالا ببرد، در عرض چند ماه این راه طولانی را پشت سر خواهد گذاشت. وقتی شما یک دوره چند ساله را در چند ماه طی می‌کنید می‌توانید برای شغل و آینده خود بهتر و دقیق‌تر تصمیم گیری نمائید. از دیگر مزایا شرکت در دوره آموزشی زبان فشرده عبارت است از:

  • مهارت‌هایی از جمله شنیدن و صحبت کردن را در مدت زمانی کوتاه‌تری یاد می‌گیرید؛
  • به دلیل فشرده بودن جلسات و تمرین مداوم، تسلط شما بر زبان بیشتر از حالت عادی خواهد بود؛
  • هزینه‌ای که برای چند ماه آموزش پرداخت می‌کنید کمتر از نصف هزینه‌ای است که برای چند سال آموزش صرف خواهید کرد؛
  • فرصت‌های شغلی موجود را از دست نخواهید داد و می‌توانید خیلی زود کارتان را ارتقا دهید؛
  • در دوره‌های فشرده به دلیل تداوم آموزش هرگز عقب نشینی نخواهید کرد.

 


پیشنهاد ما: دوره فشرده ایلتس خانه ایلتس با روش های مدرن و قیمت استثنایی


مطالعه فشرده  برای چه کسانی مناسب است؟ 

معمولا افرادی که قصد مهاجرت دارند و یا برای ارتقای شغل به دنبال کسب مدرک هستند در جلسات آموزش فشرده  شرکت می‌کنند. همچنین افرادی که قصد تجارت بین الملل دارند و یا برای تحصیل یا کار با افراد انگلیسی زبان در ارتباط هستند نیاز دارند تا هر چه زودتر دانش زبان خود را تقویت کنند.

علاوه بر این افرادی که قصد دارند در آزمون آیلتس یا تافل شرکت کنند زمان زیادی برای تقویت مهارت‌های زبان ندارند و بایستی در مدت زمانی کوتاه مهارت‌های چهارگانه خود را تقویت کنند. شرکت در جلسات آموزشی فشرده ایلتس بهترین راهکار برای کسب مهارت‌های لازم برای آزمون‌های بین المللی زبان است.

برای گرفتن نتیجه بهتر در دوره‌های فشرده چکار باید کرد؟ 

فردی که قصد دارد در دوره‌ فشرده ایلتس شرکت کند بایستی انگیزه لازم برای یادگیری را داشته باشد. وی باید بداند که کار سختی در پیش دارد و باید برای یادگیری بهتر و رسیدن به نتیجه دلخواه از هیچ تلاشی دریغ نکند. برای این که در دوره‌ فشرده ایلتس نتیجه بهتری کسب کنید چند نکته را به خاطر داشته باشید:

  • هدفتان از شرکت در این دوره‌ها را مشخص کنید و آینده خود را متصور شوید. اهداف خود را یادداشت کنید و هر زمان که از یادگیری خسته شدید آنها را یک بار بخوانید. به عنوان مثال اگر هدف شما مهاجرت یا شرکت در آزمون آیلتس است نباید در این راه تسلیم شوید.
  • هر روز مطالعه کنید و هر مطلبی و لغتی که در جلسه قبل یاد گرفته‌اید را چندین بار مرور کنید. برای این که بتوانید مهارت‌های زبان خود را تقویت کنید باید دایره لغات خود را وسیع‌تر کنید. از هر فرصتی برای یادگیری و مرور لغات استفاده کنید.
  • اگر شاغل هستید یا محصل هستید حتما برای مطالعه برنامه ریزی کنید. شما باید از زمانی که در اختیار دارید بهترین بهره را ببرید اما به خاطر داشته باشید که برنامه ریزی شما نباید به قدری فشرده باشد که شما را خسته و دلزده کند.
  • در دوره‌های فشرده به تمرین بیشتری نیاز دارید، بنابراین در کنار مطالعه و یادگیری بایستی زمانی را برای تمرین کردن مهارت‌های مورد نیاز اختصاص دهید. به عنوان مثال اگر قصد دارید مهارت گفتگو و مکالمه خود را تقویت کنید در طور روز با خودتان انگلیسی صحبت کنید. هر قدر بیشتر تمرین کنید سریع‌تر پیشرفت خواهید کرد.

 

آزمون ایلتس

بهترین دوره فشرده ایلتس

برای رسیدن به چنین هدفی، بهترین گزینه دوره فشرده 4 یا 6 ماهه خانه ایلتس می باشد. دلیل این انتخاب پروسه شفاف، قدم به قدم و انعطاف پذیر این دوره هاست. دور های آنلاین  نیز به سبک بسیار نوآورانه ای برگزار می شود که حتما باید دموهای آن را مشاهده کنید. مطمعنا تعجب خواهید کرد! در این دوره ها تعامل های زیادی وجود دارد که در هر لحظه از شبانه روز و در هر مکانی با استفاده از اینترنت ساده می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

"</p

 


دمو دوره : دوره فشرده ایلتس خانه ایلتس وارد لینک شوید درس اول ترم اول ایلتس و پری ایلتس رایگان می باشد


دوره فشرده خانه ایلتس کامل ترین، دوره آموزش ایلتس می باشد که  شامل : درسنامه جامع   تا نمره 7.5 + جلسات آنالیز خصوصی هفتگی + 10 مرحله آزمون نکته تست و جمع بندی + دفترچه برنامه ریزی 4 یا 6 ماهه

ایلتس

مدرس آموزش
دکتر علیرضا جعفری نژاد
16,000,000
51%
7,900,000 تومان
آموزش
جــدید
8,250
دانشجو
مدرس آموزش
دکتر علیرضا جعفری نژاد
16,000,000
51%
7,900,000 تومان
آموزش
جــدید
9،468
دانشجو
مدرس آموزش
دکتر علیرضا جعفری نژاد
8,000,000
30%
5,600,000 تومان
آموزش
جــدید
22،477
دانشجو

برای مهاجرت به ایلتس 7 نیاز داری؟

وارد اپ شو و از  13 امکان جادویی و کلی بخش های آموزشی و تمرینی اپلیکیشن استفاده کن. فقط کافیه شروع کنی، بقیـــــش با خانه ایلتــس.

Call Now Button