فرصت طلایی شروع ایلتس

| شروع تا 24 ساعت آینده

ورود | ثبت نام
captcha

با ورود و یا ثبت نام در پیشتاز وب شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت پیشتاز وب و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

 خانه ایلتـــــس اولــین مرکز

آموزش تخصصــی نمره  7

آموزش 100% تضـــمینی

صفرتا صد نکات ایلتس+ 10 مرحله آزمون نكته و تست +100 جلســه تمرين نمــرات بالای 7 با گویـــش افراد native ایلتــــــس
عدم نتیجه عودت وجه
خانه ایلتس تا این مقدار از کیفیت محصول خود اطمینان دارد و در صـورت عـــدم نتیـــــجه شما در آزمـــون = عودت کامـــــل وجــه
فضای کاربــــری متــــفاوت
اپليكيشن خانه ايلتس با فضای كاربری متفاوت و زيبا + 13 امکان فـوق العاده باعث تســــــهيل شما در یادگـــیری می شود .
آموزش اصـــــولی ایلتـــــس
درسنامه جامع تا نمره 7.5 + جلسات آنالیز خصوصی هفتگی + دفترچــه برنامه ریـزی 4 یا 6 ماهـه ( دوره فشــــرده و تخــــصصی )

با بیـش از  50 هـزار  زبان 

آمـــــــوز موفق در ایلتــس

آشنايى با آزمون ايلتس و هزينه آن

خواندن این مطلب

3 دقیقه

نکات ایلتسی

آشنايى با آزمون ايلتس و هزينه آن

4.4/5 - (10 امتیاز)

امروزه، ایلتس نقش مهمى در زندگى تحصيلى و كارى افراد ايفا می كند .آزمون آيلتس (International English Language Testing System) به عنوان یکی از معتبرترین ابزارهای ارزیابی زبان انگلیسی در سطح جهانی، این مهم را تاييد مى كند. با داشتن ایلتس شما از مزاياى بسيارى بهرمند مى شويد.برای طراحی هر آزمون ایلتس و گزینش سؤالات مربوط به هر سنجش، تیمی متشکل از یک روان‌شناس، یک جامعه‌شناس، چند کارشناس زبان‌شناسی، چند متخصص Testing و تعدادی از افراد با گویش‌ها و لهجه‌های متنوع جهت اجرای قسمت Listening باهم همکاری می‌کنند.

آزمون آيلتس در دو نوع کتبی و کامپیوتری برگزار می شود.

در آزمون کتبی که مدت ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه است. مهارت‌­های شنیداری، خواندن و نوشتاری مورد ارزیابی قرار می‌­گیرند. در بخش شفاهی در مدت زمان بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه، مهارت گفتاری یا مهارت صحبت کردن شما به زبان انگلیسی بررسی می‌شود. به طور معمول آزمون شفاهی یک هفته قبل از آزمون کتبی برگزار می‌ گردد.با توجه به شرایط جدیدی که سازمان سنجش اعلام کرده است. فعلا فقط آزمون کامپیوتری در مراکز آزمون برگزار می شود.  کافیه برای آگاهی از آن روی عکس کلیک کنید.

ایلتس

مزاياى ايلتس

آیلتس به عنوان یک آزمون استاندارد طراحی شده است تا توانایی‌های زبانی افراد را در موقعیت‌های مختلف مورد ارزیابی قرار دهد. مزاياى آزمون آیلتس عبارتند از:

۱. تحصیل در دانشگاه‌های خارجی: برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات تحصیلی برای قبولی دانشجویان خود نیاز به ارزیابی مهارت‌های زبانی دارند و آیلتس به عنوان یک معیار قبولی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۲. مهاجرت و کار در کشورهای انگلیسی‌زبان: برای افرادی که به دنبال مهاجرت به کشورهای انگلیسی‌زبان یا اشتغال حرفه‌ای در این کشورها هستند، آزمون آیلتس اهمیت فراوانی دارد.

هزینه آزمون آيلتس در سال 2023

قیمت آزمون و آیلتس به طور متوسط از 210دلار تا 250 دلار مى باشد و در کشورهای مختلف قیمت متفاوتی دارد. در ایران قیمت آزمون آيلتس برای نوع کامپیوتری ۸،۴۹۰،۰۰۰ تومان و نوع کتبی یا کاغذی ۸،۹۹۰،۰۰۰ تومان است. اکنون به دلیل افزایش هزینه آزمون ایلتس ایلتس یک دغدغه اساسی برای افراد شده است.

هزینه آزمون آيلتس در ایران همان طور که قبلاً هم گفته شد دست خوش تغییراتی است. این تغییرات بر پایه دو اهرم تعیین کننده اند. اما در هر صورت تصمیم گیرنده نهایی سازمان سنجش کشور است. سازمان سنجش نظارت کننده به مراکز برگزاری آزمون آیلتس در تهران و شهرستان ها است. مکاتبات با IDP هم به احتمال زیاد از طریق سازمان سنجش انجام می‌شود.

آیا نسبت به نتیجه آزمون اعتراض می توان کرد یا خیر ؟

به دلیل هزینه بالای آزمون همواره این سوال مطرح است که آیا به نتیجه آزمون می توان اعتراض کرد یا خیر. جواب این سوال در مقاله زیر می باشد

 

آزمون آيلتس

 

چرا ايلتس مهم مى باشد

امروزه در جهان بطور متوسط حدود ۲۰۲ میلیون آزمون برگزار می‌گردد. در سراسر دنیا و در بیش از ۱۰.۰۰۰ سازمان از جمله دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و سازمان و نهادهای غیر دولتی، مدرک آیلتس را به عنوان مرجع سنجش دانش زبانی، معتبر دانسته. آن را جز در موارد و رشته‌های خاص، جایگزین مدرک تافل کرده‌اند. یکی از دلایل موفقیت این آزمون و پذیرش و اقبال جهانی به مدرک آیلتس در مقایسه با مدارک مشابه نظیر تافل، دقت و سنجیدگی در نحوه طراحی و چیدمان سؤالات آزمون است.

آزمون آيلتس نه تنها به سنجش دانش زبانی و میزان سواد انگلیسی افراد می پردازد. بلکه با ساختاری منسجم و روشی کاملاً علمی سطح آگاهی‌های دیگر فرد را نیز مورد ارزیابی قرار می‌دهد؛ مواردی نظیر IQ، دقت و سرعت عمل. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد آزمون آیلتس نحوه نمره دهی و مدل محاسبه نمره برای دو مهارت Listening و Reading است.

مدرس آموزش
دکتر علیرضا جعفری نژاد
16,000,000
51%
7,900,000 تومان
آموزش
جــدید
8,250
دانشجو
مدرس آموزش
دکتر علیرضا جعفری نژاد
16,000,000
51%
7,900,000 تومان
آموزش
جــدید
9،468
دانشجو
مدرس آموزش
دکتر علیرضا جعفری نژاد
8,000,000
30%
5,600,000 تومان
آموزش
جــدید
22،477
دانشجو

برای مهاجرت به ایلتس 7 نیاز داری؟

وارد اپ شو و از  13 امکان جادویی و کلی بخش های آموزشی و تمرینی اپلیکیشن استفاده کن. فقط کافیه شروع کنی، بقیـــــش با خانه ایلتــس.

Call Now Button