فرصت طلایی شروع ایلتس

| شروع تا 24 ساعت آینده

ورود | ثبت نام
captcha

با ورود و یا ثبت نام در پیشتاز وب شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت پیشتاز وب و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

 خانه ایلتـــــس اولــین مرکز

آموزش تخصصــی نمره  7

آموزش 100% تضـــمینی

صفرتا صد نکات ایلتس+ 10 مرحله آزمون نكته و تست +100 جلســه تمرين نمــرات بالای 7 با گویـــش افراد native ایلتــــــس
عدم نتیجه عودت وجه
خانه ایلتس تا این مقدار از کیفیت محصول خود اطمینان دارد و در صـورت عـــدم نتیـــــجه شما در آزمـــون = عودت کامـــــل وجــه
فضای کاربــــری متــــفاوت
اپليكيشن خانه ايلتس با فضای كاربری متفاوت و زيبا + 13 امکان فـوق العاده باعث تســــــهيل شما در یادگـــیری می شود .
آموزش اصـــــولی ایلتـــــس
درسنامه جامع تا نمره 7.5 + جلسات آنالیز خصوصی هفتگی + دفترچــه برنامه ریـزی 4 یا 6 ماهـه ( دوره فشــــرده و تخــــصصی )

با بیـش از  50 هـزار  زبان 

آمـــــــوز موفق در ایلتــس

نحوه اعتراض به نمره آزمون ایلتس

خواندن این مطلب

5 دقیقه

نکات ایلتسی

نحوه اعتراض به نمره آزمون ایلتس

4.8/5 - (6 امتیاز)

اعتراض به نمره ایلتس نکات مهمی دارد که در این مقاله به این موضوع مهم ایلتس می پردازیم.صفر تا صد آموزش ایلتس با خانه ایلتس.

راه حل هاى اعتراض به نمره ايلتس

آزمون آیلتس مشخصا آزمون ساده ای نیست و نمره ایلتس برای اکثر داوطلبین بسیار مهم و حیاتی می باشد. در بعضی موارد داوطلب اعتراض نسبت به نمره ایلتس خود دارد. در حالت کلی عدم تطابق نمره آزمون فرد با نمره مد نظر فرد دو راه حل دارد  :

١- تلاش كافى صورت نگرفته است و نياز به برنامه منظم مجدد و تلاش بيشتر مى باشد. يا حتى اينكه ممكن است استرس يا موارد ديگر باعث عدم نتيجه فرد در آزمون شده باشد كه در همه اين موارد فرد بايد براى ارتقا نمره خود مجدد در آزمون شركت می كند .

٢-اعتراض به نتيجه ايلتس: كه در اين موارد داوطلبان سوالات زيادى دارند: آيا ممكن است به نمره ایلتس خود اعتراض كرد يا تجديد نظر در نمره ایلتس ممكن است؟ آيا با اعتراض و عدم قبول كردن اعتراض شما نمره شما كم مى شود؟ آيا براى تجديد نظر و اعتراض نمره هزينه مجدد بايد پرداخت كنم؟ و چقدر زمان براى اعتراض و تجديد نظر در نمره وجود دارد؟ و اين دست قبيل سوال ها كه فرد با پركردن فرم اعتراض تقاضای بررسی دوباره (Remark) کنید. كه در ادامه كامل به آن ها ميپردازيم

آیا باید به نمره خود اعتراض کنید؟

اعتراض به نمره حق هر داوطلبی هست و انجام این کار کاملاً بستگی به موقعیت شما دارد، اما چند نکته وجود دارد که شما باید آنها را قبل از تصمیم به این کار در نظر بگیرید.

1.آيا اعتراض به نمره ایلتس هزينه دارد؟

پاسخ اين سوال بله مى باشد و مهم ترين مسئله براى عزيزان پرداخت هزينه بابت تجديد نطر در نمره مى باشد. هزینه اعتراض بستگی به قیمت آزمون دارد. این هزینه گاهی ممکن است از حدود یک سوم تا دو-سوم هزینه یک آزمون مجدد باشد. گاهی با در نظر گرفتن شانس افزایش نمره، این هزینه ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد. پیشنهاد ما در نظر گرفتن هزینه اعتراض به عنوان یک پارامتر مهم برای تصمیم گیری است.

توجه: همچنین دقت کنید که هزینه اعتراض در صورت قبول شدن اعتراض به  ایلتس شما بازگشت داده خواهد شد. برای اطلاع دقیق از این هزینه باید با مرکزی که در آن آزمون را شرکت کرده اید تماس بگیرید.

صفر تا صد آموزش ایلتس با خانه ایلتس.

اعتراض به نمره ایلتس

2. شانس کم تغییر نمره مهارت های Listening و Reading

پاسخ شما در این دو مهارت معمولاً یک لغت یا حتی حرف و عدد میباشد. بنابراین حتی اگر به علت بدخط نوشتن نمره از دست داده باشید امکان تغییر نمره شما بسیار کم هست. در نتیجه، اگر در خواست اعتراض شما فقط روی Listening و Reading باشد این را در نظر داشته باشید که امکان تغییر نمره تقریباً صفر است.

3. نمره مهارتهای Writing و Speaking قابل تغییر است

نمره دهی این دومهارت در آزمون آیلتس سخت تر میباشد، چرا که تا حدی به نظر اگزمینر بستگی دارد. اگرچه تمام اگزمینرهای این دو مهارت آموزش های بسیاری برای نمره دهی دیده اند اما ممکن است اگزمینرهای مختلف نظرهای متفاوتی در مورد نمره شما داشته باشند. برای مثال برخی ممکن است موافق تغییر نمره شما از ۶.۵ به ۷ باشند اما به ندرت موافق تغییر آن به ۷.۵ میباشند. بنابراین امکان افزایش تا نیم نمره بسیار بیشتر از یک نمره است.

4. نمره هیچوقت کمتر نمی شود

خیلی از دوستان از ما سوال میکنند آیا بررسی دوباره ممکن است که نمره را از آنچه که هست پایین تر ببرد. پاسخ ساده است، خیر! اگر اعتراض شما قبول شود نمره شما بالا میرود ولی اگر قبول نشود نمره ای را از دست نخواهید داد.

5. تجديد نظر در نمره چقدر زمان ميبرد

با توجه به اینکه پروسه اعتراض زمان بر هست و ممکن است تا 3 هفته طول بکشد، حتی با در نظر گرفتن تغییر نمره ممکن است که زمان کافی برای ارائه مدرک آیلتس به دانشگاه نداشته باشید. زمانی که تقاضای بررسی دوباره میکنید، باید کارنامه خود را همراه با فرم اعتراض به مرکزی که در آن آزمون داده اید ارسال کنید. بدون کارنامه، نمره شما اعتبار ندارد و نمیتوانید از آن استفاده کنید و این ممکن است مانع پذیرش شما در دانشگاه مورد نظر شود. در چنین حالتی انجام این کار بی فایده است.

ایلتس

صفر تا صد آموزش ایلتس با خانه ایلتس.

پروسه بررسی اعتراض(Remark) چیست؟

بعد از اینکه شما فرم اعتراض را پر کردید. اعتراض شما به مرکز آیلتس (IDP) دراسترالیا فرستاده میشود.  اگزمینرهای دیگری دوباره بررسی کنند. در فرم تقاضا می توانید مشخص کنید که کدام مهارت ها برای بار دوم تصحیح شوند. اینکه شما یک یا هر چهار مهارت را انتخاب کنید تفاوتی در هزینه و مدت زمان بررسی آن ایجاد نمیکند. بنابراین دلیلی وجود ندارد که هر ۴ مهارت را انتخاب نکنید.

در نظر داشته باشید، هزینه اعتراض تقریباً نصف هزینه یک آزمون مجدد میباشد و این روند به طور معمول از 2 تا 20 روز طول میکشد.

نتیجه گیری

اگر نمره مورد نظر خود را نگرفتید و تنها نیم نمره در مهارت های Speaking و Writing کم دارید درخواست اعتراض و تصحیح دوباره میتواند گزینه خوبی برای شما باشد.

اگر فکر میکنید نیاز به افزایش بیشتر از نیم نمره را دارید یا حتی انتظار تغییر نمره در مهارت هایListening و Reading را دارید، درخواست اعتراض گزینه خوبی برای شما نمیباشد.

رتبه اول بهترین منابع آمادگی ایلتس: اپلیکیشن جامع خانه ایلتس

شکی نیست که دوره فشرده 6 ماهه خانه ایلتس، به ساده ترین شکل و با جریانی روان و زیبا، ایلتس را آموزش می دهند.چکیده ی تمام آن چیزی است که یک متقاضی ایلتس احتیاج دارد. این مجموعه می تواند شما را به نمره ۸ آیلتس برساند.

  • هزینه: دارد (متوسط)

  • صرفه جویی در وقت: ۱۰۰٪

  • آپدیت: می باشد

  • جامعیت و عمق مطالب: ۹۰٪ – ۱۰٪ مابقی با کمک پشتیبان برطرف می شود.

  • تعدد منابع و سردرگمی: ندارد

  • سادگی: ۹۰٪

  • پشتیبان مخصوص براى پاسخگویی به سوالات در طول دوره

  • نیاز به کلاس: جلسات آناليز هفتگي خصوصی

  • نمونه آزمون: 10 مرحله آزمون نکته و تست و جمع بندی دارد

 

ویژگی های منصر به فرد:

  1. جزوه ایده پردازی writing که از بیش از 30 رفرنس ایلتس جمع آوری کرده ایم.

  2. برای اولین بار در ایران پاسخنامه کاملا تشریحی برای reading های ایلتس

  3. جلسات آنالیز و منتورینگ هفتگی خصوصی

  4. خلاصه هر آنچه نیاز دارید را با بیش از 8 سال سابقه درخشان در ایلتس و با بیش از 50 هزار شرکت کننده برای شما فراهم کردیم

صفر تا صد آموزش ایلتس با خانه ایلتس.

مدرس آموزش
دکتر علیرضا جعفری نژاد
16,000,000
51%
7,900,000 تومان
آموزش
جــدید
8,250
دانشجو
مدرس آموزش
دکتر علیرضا جعفری نژاد
16,000,000
51%
7,900,000 تومان
آموزش
جــدید
9،468
دانشجو
مدرس آموزش
دکتر علیرضا جعفری نژاد
8,000,000
30%
5,600,000 تومان
آموزش
جــدید
22،477
دانشجو

برای مهاجرت به ایلتس 7 نیاز داری؟

وارد اپ شو و از  13 امکان جادویی و کلی بخش های آموزشی و تمرینی اپلیکیشن استفاده کن. فقط کافیه شروع کنی، بقیـــــش با خانه ایلتــس.

Call Now Button