فرصت طلایی شروع ایلتس

| شروع تا 24 ساعت آینده

ورود | ثبت نام
captcha

با ورود و یا ثبت نام در پیشتاز وب شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت پیشتاز وب و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

 خانه ایلتـــــس اولــین مرکز

آموزش تخصصــی نمره  7

آموزش 100% تضـــمینی

صفرتا صد نکات ایلتس+ 10 مرحله آزمون نكته و تست +100 جلســه تمرين نمــرات بالای 7 با گویـــش افراد native ایلتــــــس
عدم نتیجه عودت وجه
خانه ایلتس تا این مقدار از کیفیت محصول خود اطمینان دارد و در صـورت عـــدم نتیـــــجه شما در آزمـــون = عودت کامـــــل وجــه
فضای کاربــــری متــــفاوت
اپليكيشن خانه ايلتس با فضای كاربری متفاوت و زيبا + 13 امکان فـوق العاده باعث تســــــهيل شما در یادگـــیری می شود .
آموزش اصـــــولی ایلتـــــس
درسنامه جامع تا نمره 7.5 + جلسات آنالیز خصوصی هفتگی + دفترچــه برنامه ریـزی 4 یا 6 ماهـه ( دوره فشــــرده و تخــــصصی )

با بیـش از  50 هـزار  زبان 

آمـــــــوز موفق در ایلتــس

هزینه آزمون ایلتس در کشور های همسايه

خواندن این مطلب

8 دقیقه

نکات ایلتسی

هزینه آزمون ایلتس در کشور های همسايه

4.7/5 - (3 امتیاز)

با توجه وضعیت عدم برگزاری ایلتس در ایران، بسیاری از ایرانیان تصمیم می‌گیرند با سفر به کشورهای همسایه، مانند ترکیه، ارمنستان، امارات، قطر و دبی، در آزمون آیلتس شرکت کنند. این تصمیم به دلیل دسترسی آسان‌تر به برگزاری ایلتس در این کشورها و کاهش احتمال بروز مشکلات و اختلالات است. علاوه بر این، شرایط اقتصادی و اجتماعی متفاوت در این کشورها هم می‌تواند برای زبان‌آموزان ایرانی، مزایایی نظیر هزینه‌های کم‌تر سفر خارجی و تجربه‌های فرهنگی جدید را فراهم کند.صفرتا صد آموزش ایلتس با خانه ایلتس.

با این حال، باید توجه داشت که شرکت در آزمون آیلتس در خارج از ایران همچنان نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و آمادگی کافی است. زبان‌آموزان باید به موقع اطلاعات لازم را درباره شرایط و الزامات برگزاری ایلتس در کشور مقصد خود جمع‌آوری کرده و به خوبی برنامه‌ریزی کنند تا بهترین نتیجه را بدست آورند.

در این راهنما، به بررسی شرایط شرکت در آزمون آیلتس در کشورهای همسایه مانند ترکیه، ارمنستان، امارات، قطر و دوبی پرداخته خواهد شد. این اطلاعات می‌تواند به زبان‌آموزانی که قصد دارند در آزمون آیلتس شرکت کنند و تصمیم به شرکت در این آزمون در خارج از ایران را گرفته‌اند، کمک کند تا بهترین تجربه را در این زمینه کسب کرده و به رؤیای تحصیل در خارج از کشور یا مهاجرت نزدیک‌تر شوند.

 


 

ایلتس

برای مشاهده مقاله روی عکس کلیک کنید

 

 

هزینه آزمون آیلتس خارج از ایران

هزینه آزمون IELTS در کشورهای همسایه ایران، با توجه به نرخ تبدیل به دلار آمریکا، به این شرح زیر است:

  • ترکیه: ۱۷۵ دلار
  • ارمنستان: ۲۶۲ دلار
  • آذربایجان: ۲۲۷ دلار
  • عراق: ۳۰۰ دلار
  • عمان: ۲۵۲ دلار
  • قطر: ۳۰۲ دلار
  • امارات: ۳۲۷ دلار
  • لازم به ذکر است که این هزینه‌ها ممکن است متغیر باشند، بنابراین توصیه می‌شود با مراکز آزمون یا سازمان‌های مربوطه در هر کشور برای کسب اطلاعات به ‌روز و دقیق تماس بگیرید.

 

تفاوت آیلتس در ترکیه و ایران

به‌طور کلی، آزمون‌های آیلتس که در ایران و ترکیه برگزار می‌شوند، از نظر نحوه برگزاری و سؤالات آزمون هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. یکی از موارد رایج درباره این آزمون آن است که آزمونی که در ترکیه برگزار می‌شود ساده‌تر است و با سفر به ترکیه می‌توان نمره بالاتری کسب کرد. این موضوع تابه‌حال توسط هیچ مقام رسمی یا وب‌سایت معتبری تأیید نشده است.

با وجود یکی بودن اصل آزمون آیلتس ایران و ترکیه، این دو با یکدیگر تفاوت‌های جزیی دارند. اول اینکه آزمون زبان آیلتس در ترکیه را شورای فرهنگی بریتانیا که با نام شورای بریتانیا نیز شناخته می‌شود، برگزار می‌کند، اما مسئول برگزاری این آزمون در ایران سازمان IDP استرالیاست.

تفاوت بعدی در آزمون ترکیه‌ای و ایرانی این است که کسانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند، با پذیرش در آزمون ترکیه‌ای ساده‌تر در این کشور پذیرش می‌گیرند. در نتیجه، شانس اشتغال و تحصیل در این کشور برای این افراد بیشتر می‌شود.

تفاوت مهم دیگر برگزاری آزمون در ایران و ترکیه به زمان آن مربوط می‌شود. در ترکیه هر ماه این آزمون برگزار می‌شود، در صورتی که در ایران تنها در بازه‌های زمانی خاصی می‌توانید در آزمون آیلتس شرکت کنید.

صفرتا صد آموزش ایلتس با خانه ایلتس.


پیشنهاد ما: دوره فشرده ایلتس خانه ایلتس 

app.khaneyeielts.org


مراکز برگزاری  آیلتس در ترکیه

مراکز برگزاری آزمون آیلتس در ترکیه شورای بریتانیا و IDP هستند. این مراکز آزمون آیلتس را در شهرهای مختلف این کشور نظیر آنکارا، استانبول، آدانا، ازمیر، آنتالیا، ارزروم، بورسا، کارابوک، غازیانتپ، مرسین، سامسون و کارارمان برگزار می‌کنند.

آزمون آیلتس در ترکیه به دو شیوه مرکزی و آنلاین برگزار می‌شود. کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های کاغذی یا کامپیوتری برگزار شده در مراکز مختلف را دارند، باید به سایت رسمی شورای بریتانیا به آدرس: https://www.britishcouncil.org.tr/en مراجعه و با توجه به زمان مورد نظر خود یکی از این مراکز را انتخاب کنند.

در حال حاضر، تنها آزمون آکادمیک آیلتس در ترکیه به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و برای ثبت‌نام در آن باید به نشانی https://www.britishcouncil.org.tr/en/exam/ielts/dates-fees-locations/ielts-online مراجعه کنید.

توصيه بسيار مهم:

با توجه به هزينه بالا آزمون ايلتس، شما بايد تمام تلاش خود را انجام دهيد كه در بار نخست امتحان به نمره دلخواه برسيد. اين مورد همچنين باعث افزايش استرس شما در آزمون مى شود. پس بايد درست ترين و كامل ترين منبع را انتخاب كنيد. خانه ايلتس به عنوان بزرگ ترين مجموعه در زمينه برگزارى دوره هاى VIPايلتس با بيش از 50هزار شركت كننده به شما در اين زمينه كمك شايانى مى كند.

دوره شش ماه خانه ایلتس دوره 100% تضمینی می باشد و اولین و کامل ترین اپلیکیشن ایلتس در ایران می باشد.كافيه فقط دمو دوره پري ايلتس و ايلتس را مشاهده كنيد تا از كيفيت متفاوت دوره ها مطلع شويد.برای مشاهده دمو رایگان کافیه وارد لینک زیر شوید. درس اول ترم اول ایلتس و پری ایلتس رایگان می باشد.

صفرتا صد آموزش ایلتس با خانه ایلتس.

خانه ایلتس

پرسش‌های پرتکرار

آیا امتحان ایلتس در خارج از کشور آسان‌تر است؟

با توجه به شایعات زیادی که دربارۀ آسان‌تر بودن تست آیلتس در خارج از ایران وجود دارد، خیلی از داوطلبان سعی می‌کنند که امتحان خود را در کشورهای همسایه بدهند. اما باید در نظر داشت که سطح آزمون آیلتس در داخل و خارج از کشور استاندارد است.

آیا برای ثبت نام در سایت‌های ایلتس باید پرداخت ارزی انجام دهیم؟

اگر قصد شما ثبت نام در کشورهای خارجی باشد، بله شما باید پرداخت ارزی انجام دهید.

سایت‌های معتبر برای ثبت نام ایلتس در خارج از کشور کدامند؟

چهار وب‌سایت رسمی آیلتس برای دریافت مطالب تمرینی رسمی برای آزمون آیلتس و ثبت‌نام اینترنتی برای شرکت در آزمون آیلتس در خارج از ایران وجود دارد که عبارت‌اند از: IELTS.org، IELTS IDP، British Council IELTS و Cambridge IELTS website.

چه مدت طول می‌کشد تا جواب تست ایلتس بیاید؟

کارنامه یا فرم گزارش آزمون (TRF) 13 روز پس از تاریخ آزمون کتبی آیلتس با پست به دست‌تان می‌رسد. گواهی‌نامه آنلاین نیز دریافت خواهید کرد. نتیجه آنلاین سریع‌تر از کارنامه پست‌شده به دست‌تان می‌رسد.

آیا باید برای ثبت نام ایلتس در خارج از کشور باید zip code داشت؟

خیر، برای ثبت نام آیلتس در خارج از کشور به zip code نیازی ندارید ولی باید آدرس پستی خود را وارد نمایید.

 

آموزش ایلتس

نمره خوب در ایلتس چند است؟

بستگی دارد که به مدرک آیلتس جنرال نیاز دارید یا آکادمیک. دانشگاه‌های برتر آمریکایی مانند هاروارد و استنفورد نمره آیلتس آکادمیک 7 یا بالاتر را می‌پذیرند. به‌همین‌ترتیب دانشگاه‌های مهم انگلیسی مانند آکسفورد و کمبریج نیز نمره‌های 5/7 یا بالاتر را قبول دارند. دانشگاه‌های کانادایی و استرالیایی گرفتن نمره 6/5، 7 یا بالاتر را برای پذیرش دانشجو در کالج‌های معتبرشان لازم می‌دانند.

اگر برای گرفتن ویزا یا پیدا کردن کار به نتیجه آیلتس نیاز داشته باشید، معمولاً نمره 7/0 یا بالاتر نمره خوبی در آزمون آیلتس جنرال محسوب می‌شود.

چگونه از واقعی بودن امتحان  مطمئن شویم؟

آزمون آیلتس با مهر مرکز، مهر تأیید آیلتس و عکس متقاضی معتبر می‌شود. اگر از طریق وب‌سایت‌های رسمی ثبت‌نام کنید، می‌توانید از معتبر بودن آزمون آیلتس مطمئن باشید.

چند روز باید در کشور محل برگزاری امتحان بمانم؟

زمان ماندن شما در خارج از کشور به فاصله‌ی امتحان Speaking و امتحان reading, listening و writing است. معمولاً شما به 3 تا 5 روز نیاز دارید تا با محیط امتحان آشنا شوید و هر دو امتحان خود را بدهید.

نمره  تا چه زمانی معتبر است؟

فرم گزارش آزمون آیلتس (TRF) تا دو سال معتبر است.

چند بار می‌توان امتحان  داد؟

هر چند بار که دوست داشته باشید می‌توانید در امتحان آیلتس شرکت کنید و از هر نتیجه‌ای که مطلوب بود، استفاده کنید.

 

آزمون آیلتس

 

کدام یک راحت‌تر است: آیلتس آکادمیک یا آیلتس عمومی؟

وقتی دو آزمون مهارت انگلیسی مشابه وجود دارد، مانند  آیلتس آکادمیک یا آزمون عمومی، همیشه سخت است که بگوییم یکی آسان‌تر است یا خیر. از این گذشته، از نظر هر فردی مواردی آسان و مواردی سخت است. همانطور که در انگلیسی نیز اصطلاحی داریم “مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد.”.

با توجه به آنچه گفته شد، پاسخ به سوال بالا این است که … آیلتس عمومی احتمالا ساده‌تر از آیلتس آکادمیک است. تقریباً با هر دانشجوی آیلتسی که صحبت کرده‌ام، احساس می‌‌کند که آزمون جنرال چالش کمتری دارد. نوشتن یک ‌نامه کوتاه ساده‌تر از خلاصه کردن یک نمودار یا جدول پیچیده است!

نکات مهم:

طراحان آزمون مطمئناً با این نظر موافق هستند. آیلتس فرض می‌کند که گرفتن 30 از 40 در ریدینگ آزمون عمومی به اندازه گرفتن 23 از 40 در ریدینگ آکادمیک سخت است. به همین دلیل است که 30/40 آموزش عمومی و 23/40 آکادمیک هر دو، نمره 6 می‌شود.

با این حال، تصور نکنید که گوش دادن یا صحبت کردن آیلتس در آموزش عمومی آسان‌تر خواهد بود. این دو بخش دقیقاً همان فرمت و دقیقاً همان سطح دشواری را دارند. پس فرقی ندارند که در آزمون آیلتس آکادمیک یا عمومی شرکت کنید.

آیا اینکه آزمون جنرال ساده‌تر است به این معنی است که شما باید آیلتس عمومی را به جای آکادمیک انتخاب کنید؟ نه واقعا. در نهایت این تست‌ها واقعاً 70٪ مشابه هستند و شما انتخابی نخواهید داشت که کدام نوع را ثبت نام کنید. بنابراین بهتر است بدون توجه به نسخه‌ای که برای آن آماده شوید، بفهمید که آیلتس چقدر برای شما سخت خواهد بود.

 

موفق باشید مجموعه آموزشی خانه ایلتس!

مدرس آموزش
دکتر علیرضا جعفری نژاد
16,000,000
51%
7,900,000 تومان
آموزش
جــدید
8,250
دانشجو
مدرس آموزش
دکتر علیرضا جعفری نژاد
16,000,000
51%
7,900,000 تومان
آموزش
جــدید
9،468
دانشجو
مدرس آموزش
دکتر علیرضا جعفری نژاد
8,000,000
30%
5,600,000 تومان
آموزش
جــدید
22،477
دانشجو

برای مهاجرت به ایلتس 7 نیاز داری؟

وارد اپ شو و از  13 امکان جادویی و کلی بخش های آموزشی و تمرینی اپلیکیشن استفاده کن. فقط کافیه شروع کنی، بقیـــــش با خانه ایلتــس.

Call Now Button